YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 juni, 2009

Måstemåndag

. 15 juni, 2009

Idag är en måste-Måndag. Har massa jag måste fixa. Tycker inte om en massa måsten. ETT måste kan väl gå an, men inte flera...
Fast det är förvisso skönt när man ordnat alla de där måstena...Men det orkar jag inte ens tänka på nu. Det krävs ju energi för att ordna de där måstena och den energin har inte infunnit sig ännu.
Håller på o trixar med bloggen och får det inte som jag vill. *sliter mitt hår*
Sedan har tiden varit knapp de sista dagarna vilket gör att när det väl blir bloggtid koncentrerar jag mig på att skriva och sedan öppnar jag 3 olika foto/redigeringsprogram samt 4 sidor med "Steg för steg", " Fixa din blogg"...O förväntar mig att allt ska fixas på ca 3 minuter...helst av sig själv.
Funkar inte så...
Underbara ljudet av kaffebryggaren som väser i köket. Kanske är det koffein som behövs?!

Ha en härlig dag!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar