YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 juni, 2009

Kolla klockan!!!

. 18 juni, 2009

Lillfröken sover " alla redan" ! Hon somnade minsann 21 idag. Vågar inte tro än att nattvakan är slut, men drömma går ju.
Spenderat en stund i kväll med mamma och svägerskan "Biborka" och ett par koppar kaffe. Kändes som förr i tiden! Körde osminkad med typ 2 deciliter bensin....Var livrädd att få bensinslut i mörkret...osminkad. Shit vilket dilemma.
Brukar vara rädd för att bli stoppad av polisen när jag kör osminkad. Fasen, det skulle vara svårt att stoppa mig själv från att trampa gasen i botten o låtsas som att jag inte sett att dom vinkat in mig.
Jaja...ja vet...otroligt tramsigt o vara så rädd för att visa sig osminkad...men så var det ju det där om att jag råkat vara sjuk också...Och jag kan inte rå för att jag fått de gener jag fått. Blonda ögonbryn till mörkbrunt hår? Jag måste vara den enda i världen.
, sambon har visst något viktigt ? att kolla så jag får avrunda.
På återseende!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar