YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

19 juni, 2009

HEMLIGHETEN

. 19 juni, 2009

Dags för avslöjandet:

Lillasyster "Anjeska" har friat till sin Jon och han svarade: Ja, det är klart jag vill!
De skulle på en fest i dag med "Jon Melon"s vänner och där skulle hon hålla sitt lilla tal. Den vackraste kärleksförklaring jag hört i heeela mitt liv!
Hon har läst det för mig massor av gånger och varje gång har jag fått gåshud över hela kroppen!
Vi talades vid runt 15 och då skulle det dukas fram jordgubbar och talet nalkades. Hon lovade höra av sig så snart hon kunde. Klockan 17 var jag illamående av nervositet och hade redan skickat x antal sms att hon skulle höra av sig.
Och så ringde hon ÄNTLIGEN till slut.
"Jon Melon" hade börjat gråta...Ja, det var vad hon hann säga typ så satt jag o stooooortjöt i telefon. Karlar som gråter- mitt hjärta blöder.
Och när hon sa att han svarat: Ja, det är klart jag vill då tjöt jag ÄNNU mer. Inga tårar kvar.
Bäst av allt: Jag ska få vara brudtärna!!!Jehooo! Nu ska här hårdtränas! Hej bröllop!
Dessutom var det känt sedan tidigare att även min bror friade förra året så det blir nog två bröllop nästa år.

En stilla undran bara:

Vart F-N är MITT frieri???


1 från Dej till Mej:

Bröllopsbloggen sa...

Åh de hade jag ingen anong om läser hennes blogg och missat de totalt eller har hon inte skrivit om det :-p

www.brollopsbloggen.webblogg.se

Skicka en kommentar