YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 juni, 2009

Slösat värdefull tid

. 16 juni, 2009

på att leta fina bakgrunder till bloggen, men utan större lycka. Helt i onödan alltså. Har nu beslutat mig för att lägga det där med utseendet åt sidan ett tag så jag mer vet vad jag vill ha. Däremot hittade jag en jättefin bakgrund som hade passat min bästis Gladys. Skickade en kommentar till henne så får vi se vad hon tycker.

Fick en kommentar om att min nuvarande blogg var fin så det får minsann duga! =)
, det blev kort inlägg nu men för första gången på x antal kvällar sover Lillstrumpan "redan" så jag ska kasta mig i soffan hos The Man.

P.S: I morgon händer det grejjer...D.S

1 från Dej till Mej:

Emelie sa...

jag har också spenderat massor med tid för att hitta något som passar min blogg men inget faller i smaken, men sen är jag skitkass på sådant.
tråkigt!

Skicka en kommentar