YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

06 juni, 2009

Om jag bara

. 06 juni, 2009

hade haft en hemlig blogg hade jag haft massor att skriva om nu! Oh my...
Vet en blogg där en person skrivit lite FÖR privat som jag tror personen kan få det tufft om det uppdagas vad som skrivits...Nyfikern va?
Inte e det jag i alla fall- för jag är klok som en bok! That´s me!
Men det är precis det jag menar...Att om man hela tiden skriver i klartext så tror jag att man glömmer bort när det är dags att koda lite.

Hursom helst...

Nu har äntligen Lillebror, Lilleman W och Biborka flyttat tillbaka! Är så skönt att ha dom här i krokarna igen!

Ännu ett citat från ett samtal med raraste Lilleman W:

Lilleman W: Älskar du gammelfarmor?
Jag: Ja, det gör jag!
Lilleman W: Nej, du älskar "Salle" lite.
Jag: Ja, och "Lillfröken".
Lilleman W: Gör du det?
Jag: Ja, det gör jag. Och jag älskar dig också.
Lilleman W: Men nej...jag älskar ju min mamma.

En till:

Jag: *harkel, harkel*...ta på dig bältet igen. Tänk om polisen ser dig. Dom skulle bli jättearga.
Lilleman W: Men det är ju inga poliser här?!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar