YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 juli, 2009

Tillbaka!

. 02 juli, 2009

Haft en härlig minisemester-
ja & "Lillfröken".
Ingen kan få mig att skratta som " Anjeska".
Vi åt chips, dansade disco, badade i poolen o drack vin...Ja ok, ETT glas men det är ju vin det me´!
"Jon Melon" spelade gitarr och sjöng "Lilla snigel" och " En kullen natt" för småtjejjerna.
Tänk om man kunnat sjunga?! Ja vet fasen inte hur man gör...Mimar alltid när jag blir tvungen att delta i "Ja må du leva låtar"...OK, jag sjunger faktiskt en hel del för "Lillfröken" men hon har ju inte utvecklat musikörat fullt ut än, så jag får njuta av de återstående dagar innan hon ber mig vara tyst.
Och så där i bland om man är övertygad om att man är helt själv så kan man ju ta ton...O faktiskt inbilla sig att man faktiskt är rätt bra.
Fast så tystnar musiken när jag sjunger som högst och jag inser att jag lever i en drömvärld...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar