YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 augusti, 2009

P A N I K

. 27 augusti, 2009

Rusade upp klockan 8. Gjorde kaffe på 2 sekunder ( startade förstås datorn under tiden) och slog mig ner med min kaffekopp och gjorde mig redo för att läsa favoritbloggarna och kolla mailen.
KOLSVART SKÄRM!
Paniken rusade genom kroppen!
Fick ta mitt förnuft till fånga och insåg då genast att vi har gamla "tjockskärmen" ståendes hos en av " The Man"s vänner.
"The Man" hann inte mer än stiga upp, okej, jag väckte honom, förrän jag skickade i väg han.

Tyvärr är jag alldeles för van vid vår plattskärm...
Den nya/gamla skärmen tar upp hela skrivbordet...Så nu sitter jag med snoken 10 cm i från skärmen. Blir nästan yr i mössan!

Jag ber att få återkomma!

P.S:
Fågeln var försvunnen när jag gick ut i morse och skulle kolla den förstås. Jag som redan hade kikat ut gravplats...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar