YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 augusti, 2009

NU mer än NÅGONSIN

. 16 augusti, 2009

Har fortfarande inte kommit över att jag verkligen liknar mamman i "The Shining". Det är fasen sant alltså!
Förståligt nog tappade jag intresse för att leta upp vettiga kläder eller ens bemöda mig att kladd dit lite mascara. Trots att jag NU mer än NÅGONSIN borde kamouflera mitt yttre.

Även söndagen fortsatte i lugnaste-helgen-någonsins tecken....
Passade på att sova jämte "Lillfröken" när det var dags för middags-vila...Drömde om tandläkarbesök !!! Fy!

Har kommit på lite nytt till bloggen, men får det inte att funka!
Irriterande...ja, något...

1 från Dej till Mej:

linda sa...

tjoho....gör du på torsdag eftermiddag? =)jag skall färga huvudet och sen är jag ledig resten av dagen. ledig? kram... och nej du är inte lik tanten i the shinihn. Förresten det finns en miniserie av the shining som är äckligare än orginalet. Glöm in meet joe black!!! kram

Skicka en kommentar