YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 augusti, 2009

Go kväll

. 27 augusti, 2009

Jag hade en dröm om att bada badkar i kväll. Jag har gjort det EN gång sedan vi flyttade in i huset. Vilket var för ett år sen!
Men nu har jag knappt energi kvar för att ens fylla badkaret?

Eftersom mitt datorbehov försvann när den tjocke gamle skärmen återintog sin plats på skrivbordet…hann jag göra en massa annat idag.

Efter att alltför länge ha ägnat mig åt att låtsas-städa, tog jag mig i kragen och städade. På riktigt!
Timmen mellan 15-16 gick till dokumentär om Winnerbäck. Resultat: jag är ännu mer förälskad. Han är ödmjukheten själv.

Det har varit en galen sommar. Kroppen säger ifrån. Ska hälsa på doktorn imorgon.
Men det finns inget som kan lugna min hyperaktiva hjärna.

I dag kom mössan, den jag vann på en annan blogg.
Självklart skulle det stå "Lillfröken" på.

Kalasbra mössa till hösten!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar