YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 augusti, 2009

Skam den som ger sig...

. 16 augusti, 2009

Än en gång har jag slösat bort för lång stund vid datorn och låtsas att jag är en data-hacker...Tror att jag kan allt om htmlkoder o hela raddan...Men nä...Blir bara skogstokig och rör i hop det ÄNNU MER!

Nu har jag försökt så många ggr i flera flera dagar, men får det inte att funka...Dags att finna nya fritidsintressen kanske?

Satt o kikade på youtube innan...Efter klipp från filmen "Möt Joe Black"....Åh....börjar nästa lipa så jag får kika med ett öga bara....

1 från Dej till Mej:

penny sa...

Jag har suttit med html koder i flera dagar nu när jag designat bloggar och kommer antagligen drömma mardrömmar om dom där koderna snart =)

Vad är det för något du ska göra då hackern?
=)

Skicka en kommentar