YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

08 augusti, 2009

Lördagkväll

. 08 augusti, 2009

Kvällen avslutades med 5 barn springandes i trädgården, grillning och massa prat. Allt till myggen skrämde hem gästerna och vi, eller ja, "The Man" fick påbörja försök 5 av "Lillfrökens" nattning.

När gästerna gått hem och "The Man" & "Lillfröken" sa godnatt blev jag själv och direkt började jag fundera.Tänker på så mycket så jag kan inte reda ut det...Och när jag inte kan reda ut saker blir jag irriterad. Och när jag blir irriterad...ja, ni har hört ramsan förrut.

Kul, lördagkväll...Någon är ute och svirar, någon är på festival, någon har redan gått och lagt sig, någon sitter och har tråkigt, någon sitter ute och dricker vin och pratar om livet, någon firar bröllopsdag...

Jag? Jag bara undrar när jag ska ta tag i mina måsten och när livet ska bli lite mera så som jag hade tänkt.

P.S: Ja, jag är arg...men jag ångrade mig direkt. Jättemycket. Förlåt.
P.S 2:Hannah - jag var bara tvungen att kommentera jag också. =)

1 från Dej till Mej:

Josefin sa...

Ja, det är "THUJ" :)
Du är en fantastisk bloggare så det klart du ska ha beröm!!
Kram

Skicka en kommentar