YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 augusti, 2009

Personlighetstest

. 10 augusti, 2009

"Lillfröken" sover än. Blev en knepig natt med 4 kindtänder på väg och hög feber.
Själv traskade jag upp 7 ?!
Svor en ramsa till mig själv. Varför inte sova när jag kan???

Kikade in hos min bloggkamrat, Penny.
Såg att hon gjort ett personlighetstest.
Tycker sån´t är jättskoj så jag var tvungen att prova, ja´ också.

Mitt resultat:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa :

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare

Uppmärksamheten främst riktad mot den egna inre världens idéer och intryck.
Intuition: tar in information via det "sjätte sinnet" och ser det möjliga.
Fattar beslut grundade på personlig värdeskala.
Fördrar att leva på flexibelt och spontant sätt.

Mycket stämde tycker jag.

Vill du göra testet?
Klicka här!


1 från Dej till Mej:

Hannah sa...

jag fick exakt samma resultat som du.. :)
vi kan vara dagispersonal tillsammans ;)
eller varför inte bildlärare?
Präst kanske vore nåt haha kan bli svårt med hela gudbiten dock..

Skicka en kommentar