YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

08 augusti, 2009

Stranden

. 08 augusti, 2009

Det blev stranden ändå, en runda.
"Lillfröken" lekte hur länge som helst i sanden utan att ens ägna mig en blick.
Jag brukar inte vara badkruka, men i dag var det så kallt så jag kunde bara precis få ner fötterna. "Lillfröken" däremot ville bara längre och längre ut, och helst utan att hålla någon i handen?!!!!


I bland tycker jag att lilla tösen blivit så stor...men så ser man sådana här kort...
, hon är precis lika liten än.

"Lilla huset på prärien"-mössa...jag tror inte "Lillfröken" tycker den är särskilt fin. Det var ett under att hon hade på sig den idag. Brukar totalvägras...




Bor 5 minuter från sjön, men på hemvägen tjatade jag om att vi skulle ta den långa vägen hem. Galen!!!
Hade NOLL energi men fick i alla fall se alla fina hus ut med sjön. Och vi cyklade förbi stugan som jag och en kompis från tjejligan hyrde. ( Nu består bara gänget av mig och "Gladys")
Och huset precis mitt emot stugan, dit flyttade jag med "The Man" när det var dags att flytta hemifrån på riktigt.


Har massor med tokiga minnen både från stugan och huset med lägenheten vi hyrde...
Stugan; 4 tjejer helt hysteriskt mörkrädda. Skrämde upp varandra så vi nästan grät!
Tvingade "Lillebror" cykla ut och kolla om det var någon utanför stugan.
Lägenheten...ja, massor! Jag och "Gladys" har haft våra galnaste skratt där.
Det första minnet som dyker upp är nog ändå när vi var ute och badade på baksidan. Skulle ta mig upp på flotten dom har där... och jag trampade rätt igenom hela flotten...Jo, det är sant.


Hur som helst...


Benen bar mig knappt när vi kom hem
och jag ska aldrig cykla långa hållet hem igen.
La mig en stund med " Lillfröken" och hon somnade i min famn.

Tänkte jag skulle ut i solstolen men grannen klipper gräset...Och det innebär att han går 2 meter ifrån mig. Jag väntar nog hellre...
Jag har svårt för att jobba på grannsämjan iförd bikini...En dessutom alldeles för liten bikini.

Återkommer!
Hepp!




0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar