YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 augusti, 2009

Jag vanvårdar min blogg!

. 22 augusti, 2009

Mina blogginlägg börjar sina!!!
Jag som brukar skriva flera flera ggr om dagen?!
Kanske lika bra att vänja sig å andra sidan eftersom jag snart är åter i vardag och arbetsrutiner.
Kanske kan lite färre inlägg göra att de inlägg jag sedan ändå skriver har en poäng och kanske en gnutta humor?

Gårdagen gick av bara farten! "The Man" jobbade hela dagen och jag & "Lillfrölen" underhöll varandra så gott det gick.
Vi stack bort till C ett par timmar på kvällen. "The Man" och J lekte karateproffs. J skrattade så han ramlade ner på golvet flera gånger. :)

Åkte därefter bort till " Biborka" & "Lillebror" och kom inte hem förrän efter 00. Jag HAR verkligen världens roligaste lillebror. Haha!
Hursomhelst, det var en himlans trevlig afton!

I brist på annan sysselsättning nu när " Lillfröken" vilar såg jag att både ""Gladys" och "Tessilooo" provat på sidan
Var bara tvuuungen att prova!

HAHAHA! Gu´vad jag skrattade!
Här kommer de bästa, eller kanske värsta bilderna!

























Dom här bilderna kommer förgylla min dag! :)


2 från Dej till Mej:

Linda sa...

hahaha, herregud, jag kan inte sluta skratta =) Sneluggen var ju grymt kul =) och i bilen när du vinkar.HAHAHAAHAH

Linda sa...

Var tvungen att gå in här igen. Kände jag började bli smått ledsen och nere...nu garvar jag igen, hahah, ja gud jisses!!! Nu kan jag skratta igen=)

Skicka en kommentar