YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 augusti, 2009

Oooops...

. 09 augusti, 2009

I bland tar jag i lite mer än det var tänkt...
Det borde jag inte göra. För eftersom jag egentligen är alldeles för snäll och är född med dåligt samvete för en hel generation...drabbar det oftast mig själv ändå, i slutänden.

Jaja, gjort är gjort och klokare ska jag försöka bli till nästa gång.

Vaknade en stund efter 7 av otäcka mardrömmar.
Jag visste redan när jag höll på att somna i går, att jag skulle drömma mardrömmar. Kollade på någon halvotäck film, och ja, det räckte.

"The Man" & " Lillfröken" sover fortfarande och jag såg det som en perfekt chans att skriva på bloggen. Men hallååååå? Har ju inget att skriva....

Kör onödigt vetande:

Jag har skärpt mig lite med min fästing nojja...
Nu behöver jag bara tända lampan EN gång efter att vi släckt...
Det är framsteg.

"The Man" pratade med Jehovas vittne i går i 30 minuter?!
( Jag var rädd för dom när jag var liten..Det var mammas fel. Hon sa alltid att vi skulle gömma oss när dom kom gåendes på uppfarten. Ja, då trodde ja ju för fasen att dom var farliga?!!! Inte att det bara handlade om att mamma inte ville öppna dörren)

"The Man" står för den lite klokare delen i vår familj. Han kan verkligen prata. Och ja, det förklarade jag ju i går, att det kan inte jag.
Och så kan han diskutera...Det kan inte jag heller.
Han kan prata omkull personer. Inte på ett nödvändigtvis elakt sätt alls, men han har verkligen en tendens att få sista ordet och alla andra står mest tysta till slut, helt utan motargument.
Så även Jehovas i går.
( dock är de en sida jag INTE gillar när det är MIG han börjar diskutera med )

Och nej...jag har inget emot Jehovas. Men jag skulle inte gå med nej. Julafton och födelsedagar är alldeles för viktiga för mig. :)

Jag sparade det bästa till sist:
"THUJ" ! Vad kul att du hittat hit! :) Tack för berömmet! Stoltast är jag bara för det! :)

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar