YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

24 augusti, 2009

Fråga den kloka

. 24 augusti, 2009

Visst var det en spännande rubrik?

Hittade sidan...ja, jag minns knappt hur, men var tvungen att prova.
Vet knappt hur det funkar, men får jag frågor så ska jag prova att besvara.
Frågor som rör verkligheten och seriöst fakta...ja, ställer ni den typen av frågor så får ni ta mina svar med en nypa salt helt enkelt.

Har umgåtts en massa med "Rutis" och "Anjeska".
Dom kommer snart hit en runda igen.
"Lillfröken" är tokförtjust i lillkusinen och vill bara kramas kramas kramas hela tiden. Men "Rutis" själv har fullt upp med att spana in alla saker.
Sötnosar!

"The Man" drog precis iväg på jobbfest så jag & "Lillfröken" har huset för oss själva.
Med "Lillfrökens" nattningsbekymmer borde jag ta mig en middagslur nu samtidigt som hon, men...
Får bli kaffekoppen i ena handen och "Lillfröken" i den andra antar jag.

Hej så länge!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar