YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 augusti, 2009

Oddsen är emot mig

. 21 augusti, 2009

Morron!

Jag har sett det så många gånger nu, kanske lite extra mycket den sista tiden bara för att jag tänkt på det...

En blivande mammas hand på sin mage.
Det är verkligen något av det vackraste och mest rörande jag vet!
Jag var själv precis likadan. Det var inget jag medveten gjorde, bara ren reflex.
Hade alltid en hand vilandes mot gravida magen. Som om jag ville visa "Lillfröken" att jag var där. Som om det var mitt sätt att kommunicera med henne, medan hon körde den våldsammare metoden-att sparka. :)

Okej, jag var ett odjur när jag var gravid och skrämde nog de flesta i min omgivning, men åh vad jag saknar den tiden!
Vet flera som är mammor idag som inte alls tyckte om själva graviditeten. Till o m ed någon som tyckte det var otäckt.

Jag själv njöt verkligen. Okej, kanske inte vid dom värsta hormonutbrotten, men annars.
Jag vill också kunna lägga en hand på min mage och lära känna en ny liten människa.
Oddsen är emot mig dock.

Om jag inte missminner mig så släpper Winnerbäck nytt album idag. Vill ha vill ha vill ha!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar