YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

20 augusti, 2009

Familjeutflykt...typ!

. 20 augusti, 2009

Supertrött men måste måste måste skriva ett blogginlägg.
Inlägget tidigare idag räknas ju inte.
"Lillfröken" tog sovmorgon i dag och sov till 9.30 !!! för andra dagen i rad. Hann få en timme till bara mig själv.
Hade missat telefonsamtal från mitt-hopp-om-råd.
Fick ringa upp och prata en stund. Får se vad som händer härnäst. Kanske lite mer besked i morgon.

Stack hemifrån till "Biborkas" salong och fixade naglarna.
Satt och funderade på tatuering, eftersom de har sin lokal intill tatueraren. Kom på att jag nog ska ha en på sidan av handen istället.
Men vad???
Nu har jag alltså 3 ytor jag vill ha tatueringar på, men inget bestämt motiv.
Vågade mig i alla fall på att fråga tatueraren om hur ont det gör på sidan av handen. "Mellanont" ungefär.
Fast nja..det var ju det där med tatuerare och smärta...Går deras smärttolkningar att lita på???

Kom hem igen först vid 14.30 och busade med " Lillfröken". Goaste!!!
Rastlösa med brist på ideér och tom plånbok åkte vi till Maxi. ( haha, vilken familjeutflykt )Brukar alltid träffa någon man känner där. Så även idag. Kära C.A mötte vi vid ingången. Pratade en stund.
Som vanligt börjar jag med att ursäkta mig själv för att jag är så usel på att höra av mig!
Men nästa vecka ska vi ses och ta en kaffe!

Maxi var det annars inte särskilt spännande.
Köpte såpbubblor, ni vet sånt set som man kan göra superduperstora bubblor med...
Det roade sig " The Man" med väl hemma så fort han klivit ut bilen. :)
"Lillfröken" uppskattade sin superduperroliga pappa!

Under kvällen kom C bort med barnen J och L. Stannade en bra stund. Supermysigt!!!
Barnen tog med sig " Lillfröken" och jag och C satt och pratade om livet i stort. C är en sån person som det känns som ja känt hela livet. Fast vi faktiskt bara träffats ett par ggr.
J, 9 år, han har världens mysigaste skratt tror jag. Sånt klockrent barnskratt som smittar och som får det att killa i magen. L är söt som socker och perfekt med "Lillfröken". L är 11 år och "Lillfröken" är hennes ögonsten. Dom är sååå söta i hop.

Nu har jag precis kommit hem från " Biborka" och "Lillebror".
Fick en kopp kaffe, efter tjat :) och även chans att leka hårfrisörska på "Lillebror".

Alles för idag!
Svejs!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar