YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

31 augusti, 2009

Sista dagen på mammaledigheten???!!!

. 31 augusti, 2009

Näää...jag fattar faktiskt ingenting? Vart tog 17 månader vägen ???
Nu har när jag vant mig vid 17 månaders "ledighet"...hur i helsike ska jag kunna nöja mig med 5 veckors semester???
Okej...positiva tankar, positiva tankar...från o med NU!
Det ska bli otroligt roligt att se alla favoriter igen! IKSC har en hel del "orginal". Och käraste "Tobbe" kommer tillbaka 1/10. Han är verkligen toppen!

Så där sista dagen i livet...eller jag menar under mammaledigheten, fick jag städrycket från ...jag-vet-inte-var-i från!
Jag röjde rundor som en virvelvind hela dagen här!Det var så jag stannade upp ett par ggr och kliade mig lite fundersamt i huvudet.Kände inte igen mig själv riktigt.

Kl 15 var det dags för nagelfix igen. JA!JAG ÄR BEROENDE!
Vid 17 var jag hemma igen och så stack vi alla tre bort till vännen C. "Lillfröken" hoppade studsmatta med söta J och L.

Kvällens resterande timmar kommer spenderas på hemmaplan.
Sorry, "Biborka"- vi tar kvällskaffe en annan kväll!
"Lillfröken" sover jämte "The Man, som tittar på fotboll. (Fattar fortfarande inte tjusningen med den sporten...?)

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Jag vill me fixa naglarna men jag vågar fortfarande inte gå dit=) hahah, så jag tvingade sanna måla mina naglar GRÖNA=)

Skicka en kommentar