YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

16 augusti, 2009

Nä...jag minns inte ens...?!

. 16 augusti, 2009

Det här måste varit den lataste helgen..NÅGONSIN!
Vad har jag gjort???
Nä...jag minns inte ens...

Försökte mig på lite avancerade blogg-grejer i går kväll men nä...det funkade inte.
Det är trist när man tror att man kan...men INTE KAN.
Ville gå och lägga mig redan kl 20 men efter " The man"s chockerade min och kommentaren: Redaaan???
så fick jag sitta och vrålgloooo och lyckades hålla mig uppe till 21.30.

Dagen har ännu inte bjudit på vare sig tankar eller händelser som kan klassas som blogg-material...
Jag ber att få återkomma!

Dagens ibland-är-barn-smartare-än-vuxna:
"Lilleman W" har kommit på ett bra skäl att slippa bära in sina leksaker på sitt rum...:
"Men jag kan inte! Mina händer är för små!"

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar