YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 augusti, 2009

Uppdatering...fast mest överflödig information

. 15 augusti, 2009

Vet inte varför jag inte hann skriva mer i går...?
Hade inte särskilt mycket att stå i precis...
Gick mest bara och väntade på att klockan skulle bli 15.30 så jag kunde åka och klippa mig.
Och kvällen gick till att vänja mig vid nya luggen och leka med " Lillfröken".
Ja, mer spännande än så var det inte.
Somnade själv när jag skulle natta "Lillfröken" men ja...det tillhör väl kategorin överflödig information, det också?

Åkte till "Biborka" vid 21 och blev kvar till 23.30.
Trams, kaffe och ja...tidsfördriv.

Jag har planerat det väl...länge länge....:
Erbjud " The Man" sovmorgon så fort du känner dig pigg.
Alltså utnyttja din egen morgonpigghet till att kräva din egen belöning när han minst anar det...
I dag var det dags.
"Tar du " Lillfröken"? Jag är så trött och önskar såååå att jag fick sova".
INTE EN PROTEST!!!
Klurig, ja, det är jag det...
MEN...
Hur länge hade jag tålamod att ligga kvar i sängen? 10 ynka jäkla minuter?!!!
Alltså...min egen lurig OCH klurighet straffade mig själv...

Blev kaffe och barnsång för hela slanten.
"Tänk om jag hade en apa"...tror jag den heter...
Sjöng den så många ggr så jag blev hes...och fick mindre andnöd.
"Lillfröken" låter inte en sluta förrän hon är trött på sjungandet...

På tisdag kl 21 går min absoluta favoritfilm " Möt Joe Black".
Inget ska få störa mig då! Sett den säkert 10 ggr MINST,
men inte en gång utan att stoooortjuta.


2 från Dej till Mej:

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Hej! Du vann en namnmössa i min tävling! Hör av dig så jag vet hur du vill ha den :)
Mvh Linda alskadehjartegryn@hotmail.com

linda sa...

=)åh "meet Joe Black"- fasen vi skulle ha en sån filmkväll nån gång...du vet kränga massa onyttigt, som våra måndagar...heja björn, det var tider det=)

Skicka en kommentar