YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 augusti, 2009

Jag och lördagkväll...okej...natt.

. 29 augusti, 2009

Min bästis är på Speak Easy och dansar galet. Jag ville också määääääää! ( Okej...den 11/9 ...se upp alla Älmhultsbor. Då drar jag och systeryster ut i nattvimlet!)
"The Man" är fortfarande i väg på pokerafton. Och jag drömmer fortfarande om storvinst så jag kan få massa överaskningspresenter.
Systeryster sover antagligen inför jobb i morgon.
"Biborka" somnade visst på soffan berättade "Lillebror"- som själv tittade på tv och inte var det minsta intresserad av att prata med mig i telefon.
Min mamma kollar antagligen på någon skräckis på tv eller dokumentär om andar eller spöken.
Och min minstaste, mjukaste, ljuvligaste, underbaraste snottentottensötnossmulis "Lillfröken" sover än!
Fast nu vill jag att hon ska vakna så jag kan bära in henne till vår säng igen och borra in näsan i hennes rufsiga lockiga hår.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar