YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

09 augusti, 2009

Överproppad mobil...

. 09 augusti, 2009

Läser lite på Aftonbladet, men stänger ganska snabbt ner sidan igen och öppnar bloggen istället.
Alldeles för mycket mord och otäckheter. För smala männsikor som skapar de sjukaste idelaen...som sorgligt nog även påverkar en snart 30-årig människa.

"Lillfröken" testar gränser och vägrar sova. "The Man" har tålamod och provar natta...igen, medans jag gömmer mig här.

Jag har en överproppad mobil. 250 foto och säkert 10 filmer. Jag har lagt över nästan alla foto på datorn, men ändå raderar jag inte dom från mobilen. Finns ju så många kort som jag vill kunan plocka fram och titta på även när jag inte har tillgång till datorn. Försökte mig på en rensing men nja...3 foto bort..Räknas det?
Har även sparade sms.

Borde införskaffa en sms-bok.
Har genom åren fått och skickat de roligaste, sorgligaste, argaste, snällaste, mest spännande smsen.
Skulle följa med en bok i hop med mobilen sär man kunde skriva in alla sms.

Just de sparade sms:en...På grund av OTUR inte SLARV, har jag fått byta mobil säkert 4 ggr det sista året. Men kvar, 13 månader senare och ja, 4 mobiler senare, finns det de mest värdefullaste smsen...från "Anjeska".

Historen bakom och smsen får jag ta i morgon eller senare...
"Lillfröken" har antagligen feber och vill ha sin mamma. Lilla smulis!

Hej så länge!

1 från Dej till Mej:

Linda sa...

Så, nu har du en historia på min blogg...Ninja-Linda in action=) haha...tur att jag bara blir så arg när jag är själv...men konstigt, jag tror jag behöver en barnvakt.

Skicka en kommentar