YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 augusti, 2009

Kan knappt tänka

. 13 augusti, 2009

och skriva...Lyssnar på alldeles för hög musik samtidigt!

Det är samma sak när jag kör bil; kan inte koncentrera mig.

Oj-jäklar, var det ett övergångställ där???
Oj, förlåt jag såg dig inte?!
Öh...var det högerregeln där?
Hm...vad stod det nu...90, 70 eller var det bara 50 här?

I bilen har jag lärt mig att anpassa mig till LAGOM.

På bättre humör nu.
Dels tack vare "Gladys"-låten, sympatier från familj och vänner och så snälla kommentarer på bloggen. "Gladys" erbjöd sig till o med att göra en kalender själv till mig. Sådana vänner växer inte på träd. :)

Jag har gråtit bort vattenfast mascara. DÅ har man gråtit mycket.
Det blir duschen nu!


2 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Jag tror inte bara de andra är bra vänner, jag tror DU är det med! Du vet nog inte riktigt om det själv bara. Så därför får du denna av mig! Det är Siv Andersson som skrivit den å den går rakt in i hjärtat. Så har du inte gråtit bort all mascara så är den nog borta helt snart! Kram på dig lilla Yttik!!


En vän!
Siv Andersson

En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är.

STor kram Tessilooo

Linda sa...

Va tusan vilken cool knapp du har längst ner till höger...jag vill också ha en sån hoppa-upp-på-sidan-igen-knapp=) fasen vad hi-tech du är=)

Skicka en kommentar