YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 augusti, 2009

Varför steg jag upp???

. 13 augusti, 2009

Jo, morgonen började bra. Vaknade av en puss på munnen. Slog upp ögonen och fick världens godmorgon-mamma-leende av " Lillfröken.
Kaffe och ladda inför telefonsamtal.

Skulle aldrig ringt.

Har sökt en person i 2 månader för att få svar om ett ärende.
Nu får jag höra att det gått för lång tid för att de ska kunna göra något?!

Jag brukar kunna hantera ilska utan att gråta. Men jag bara la på och började tjuta.
Och jag har gråtit sen dess.
Patetiskt!

Men när jag väl började gråta hittade jag massor av anledningar till att fortsätta.
Och sen gråter jag för att jag gråter...för att jag istället borde vara tacksam för det jag har.
Och ja...nu kan jag inte sluta.

Inkompetenta pucko!
Tack och lov...tror jag...för att jag själv jobbar på kundservice och har lärt mig hur man ska uppföra sig som kund/medlem.
Annars hade stackarn på andra sidan fått en avhyvling som jag säkert fått ångra...

Försökte tvinga hem " The Man" men nja...Kanske bättre han håller sig på jobbet.

Hej

1 från Dej till Mej:

Linda sa...

Åh nej...gråt inte...=( massa kramar

Skicka en kommentar