YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 augusti, 2009

Schackmatt är jag...

. 28 augusti, 2009

efter en fullbokad dag!
Utnyttjade min innestående sovmorgon idag då "Lillfröken" vaknade 7 och " The Man" har sin lediga vecka.
Gjorde mig i ordning och åt för ovanlighetens skull frukost.
Vid 11 kom pappa på besök. Vi pratade och hinkade kaffe under en timme. Tog sen cykeln bort till vännen C. Hem och hämta väskan 50 min senare. Hemifrån i väg på cykeln till "Biborka" och hennes salong.
Upp på hojjen vid 15.30 igen till Vårdcentralen.
Hem i ösregn på cykel. Fast jag gillar regnet så det gjorde inte så mycket. Däremot är det mindre trevligt att cykla i dyngsura jeans. Väl hemma äta, leka, fixa saft, skala/skiva äppel, prata i telefon SAMTIDIGT.
Vill bara lägga mig på golvet och sova!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar