YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 augusti, 2009

Nattning...av mig själv. Typ...

. 28 augusti, 2009

Gissa vem som somnade under nattningen av "Lillfröken"...? Jag jag jag!
Jag fick tillkalla hjälp av "The Man" eftersom " Lillfröken" såg till att hålla sig vaken med allt från sång, rusningar i sängen, krav på att pussa mig trots att jag låtsassov....
"The Man" kör alltid...och LYCKAS alltid med sin taktik. Att killa "Lillfröken" på ryggen.
Såg rätt kul ut...Genast började ögonlocken trilla ner på henne, men hon vägrade prova att ligga ner. Så fort han slutade drog hon i hans hand.
Jag försökte antyda att han kunde killa mig på ryggen också, men han hajjade aldrig vinken.
Jag somnade helt enkelt genom sympati-killning kan man säga.
Hann precis börja drömma, men nånstans där i sömnen kom jag på hur irriterad jag skulle vara om jag vaknade först 23.30 igen så jag steg upp efter att "The Man" lagt in sovande "Lillfröken".

Sista helgen innan jobbet kör i gång. Jag får förvisso långhelg, eftersom jag inte börjar förrän på Tisdag.
Vart jag än tittar kommer jag bara på fler och fler saker jag skulle ha fixat, saker jag skulle sorterat, rensat, införskaffat...Rutiner som borde vara i rullning. Ovanor som borde vara puts väck för länge sen...
Ett och ett halvt år bara rusade förbi mig!

Nåja...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar