YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 augusti, 2009

Ny människa

. 12 augusti, 2009

Ja, nästan i alla fall...Om man jämför mot i går kväll.
Vaknade utan huvudvärk och tackade livet!

I dag kommer "lilleman W" och ska förgylla min och "Lillfröken"s dag.
Måste hitta kameraladdaren, så jag kan ta kort. Och hjärnan får jag utsätta för lite hjärngympa så jag kommer i håg alla hans roliga kommentarer. Sötnos!

Har inte mycket planer för dagen och så kommer det nog fortsätta tills jag börjar jobba. Det är väl det som är semester- att ta dagen som den kommer?

Jag saknar din blogg, Tessilooo...Jättemycket!!!=(

För övrigt kommer många tankar framöver gå till " The Man"s bästa kompis och hans familj. Syskon och hans föräldrar. Den otäcka sjukdommen har tagit sig in i deras liv. Jag hatar den!

Frukostdags för "Lillfröken"!

3 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

I´m back sweetheart!!!

Trasdockan sa...

Men fy vad har nu hänt? :(

Trasdockan sa...

Ah,men då låter vi det vara där ;) Ja det är minsann int elätt att koppla ihop inläggen med rätt kommentar, skrev jag rätt...du vet va jag menar *fniss* Hoppas det ordnar sig för dem,kram!

Skicka en kommentar