YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

18 augusti, 2009

MOOOVIETAAAAAJM

. 18 augusti, 2009

Har inte haft mycket datortid idag...
Har haft fullt upp med planer, men planerna förblev drömmar.
Och så har "Lillfröken" krävt lite extra mamma-tid.

I kväll är det dags. MOVIETAAAAJM! 21:00 & 3:an HANNAH! Glöm inte!
Kommer tjuta sönder mina ögon.
"The Man" kan för allt i världen inte begripa att jag kan se den för sjuhundrafemtioelfte gången och dessutom med vetskapen om att jag även denna gången kommer storgråta...
Inget ska få störa mig!
Skulle "Lillfröken" vakna så rusar jag över till grannen i första bästa reklam-paus!
Jag måste få se varenda sekund!

Jag är ett väderfenomen har jag kommit på.
Det har varit hyfsat kallt de sista dagarna så i går drog jag på mig strumpbyxor och förvisso kjol, men ändå...
Hann precis stänga garderobsdörrarna och vad händer då? Jo solen kommer fram.
Ignorerade den och traskade i väg i strumpbyxorna i alla fall.
En timme senare höll jag på att kvävas av hettan så jag fick snällt byta om.

Idag tog jag på mig ett linne...En timme senare letade jag hysteriskt efter första bästa kofta.
Vad händer då? Jo, solen kommer och höll på att äta upp mig OCH koftan levande.

1 från Dej till Mej:

LindaK sa...

Fasen, jag somnade till Meet joe black. tror jag var trött=(

Skicka en kommentar