YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 augusti, 2009

Måndag

. 17 augusti, 2009

Ja, kom inte på någon roligare rubrik.
Hade världens problem med att somna i går. Så där så man på allvar funderar på att gå upp igen.
Tack o lov för tv i sovrummet säger jag bara.
Min sena vakenhet kändes i morse när jag vaknade av mamma-ropen klockan 07.30.
Jag kör samma taktik igen...Erbjuder " The Man" sovmorgon utan att han ber om det så jag kan ta ut min belöning när helst jag behagar.
Hade så himla mycket jag skulle göra...Eller ja...3 knepigare telefonsamtal som skulle ringas, men nä...bara ett avklarat.
Kanske imorgon.

Har inte mycket planer för dagen..."The Man" har sin kvällsvecka så jag och " Lillfröken" pyser nog till mamma/mormor eller " Biborka" en sväng. Vi får se.

I morgon är dagen med stort D. Då går "Möt Joe Black". Jag börjar lipa om jag missar den men antar att jag gråter ÄNNU mer om jag ser den.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar