YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 augusti, 2009

En stilla undran...

. 17 augusti, 2009

HUR I HELSIKE KAN GLASSBILEN STÅ MITT I KVARTERET OCH KÖRA Hej-kom-o-köp-glass-sirenerna PÅ FULL SPETA KLOCKAN 20.40???

Var mitt uppe i nattningsförsök 4...
"Lillfröken" somnade med tandborsten i handen. Vågade inte ens ta den ur handen...så lättväckt är hon..
Skulle just bära in henne i hennes säng när Gb-nissen sätter i gång utanför.
Hade hon vaknat hade jag minsann traskat ut där!
Kan ju lätt sitta här o skriva att jag skällt ut han...men , i ärlighetens namn hade jag nog inte gjort det.
Men kanske iallafall påpekat att i det här kvarteret sover redan barnen vid den här tiden.
( även grannens mittemot)

Kolsvart ute och ösregn...
Precis som jag blir mindre mörkrädd nu då???
Men å andra sidan...Vem skrämmer vem...För det var det ju det där...: She´s (me) got the look....
Eller lugg i alla fall...

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar