YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

29 augusti, 2009

Det var länge sedan...

. 29 augusti, 2009

Det var länge sen jag skrev tidiga morgonrader.
Det har verkligen varit full rulle här. Jag som är van vid ett stilla liv som mest flyter på och jag hänger på ...eller efter...så gott det går.
Jag har dessutom, de sista dagarna, kommit på massor att skriva om i bloggen! Brukar skriva ner det i mobilen lite snabbt och spara som utkast. Men eftersom jag haft bråttom har jag använt mig av alldeles för få stödord så jag vet inte ens vad jag menar med mina egna kryptiska anteckningar.

I helgen ska äntligen ytterdörren på huset bytas! Som jag har läääängtat!

Den här dagen har vi inte supermycket planer för.
Förhoppningsvis blir dörren bytt redan idag, vännen C komemr förbi en snabb sväng med x antal kassar med kläder til "Lillfröken", en visit hos mamma/mormor som vait i Klippan hos "Anjeska" & co ett par dagar.
Kvällen må gärna bjuda på ett par glas vin. Vi får se!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar