YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 september, 2009

Alla mina tankar går till "A" & " S".

. 15 september, 2009

Jag måste köpa en mössa. Ryss-mössetypen tror jag.
Eftersom jag totalvägrar bilen tills den är fixad (aldrig) blir det cykel till jobbet framöver. Jag kan informera er om att det är kallt på morgnarna. ÄNNU kallare när man cyklar!

Fast jag vägrar att cykla hem från jobbet när jag jobbar kväll. Visst, cykelvägen är jättemysig och fin och alldeles underbar på dagen, men när det är mörkt är den ENBART otäck. SUPEROTÄCK!
Hur som haver behöver jag inte tänka på transportering av mig själv under kvällstid förrän nästnästa vecka.
Jag har alltså ett tag på mig att klura ut en lösning.

Märklig dag idag...
Engagerade mig i en fundering fullständigt på jobbet.
Var så uppe i dom där tankarna även när jag kom hem.
Ringde Rebecka för att kolla vad hon tyckte om mina funderingar, men kom på att dom skulle på  "Lillebror" s väns sons begravning. Plötsligt var inget av det jag hade att säga viktigt längre.
Lille " H" begravdes idag kl 14.
Det är så sjukt sorgligt och det gör så ont i hela mig.

Jag började gråta när hon läste upp vad dom skrivit på kortet.
Jag kan inte tänka på det mer. Jag blir så besviken på det där med ödet, meningen med livet och allt...
Alla mina tankar går till "A" & " S".

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar