YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

17 september, 2009

Värsta humöret

. 17 september, 2009

brukar ju dessvärre göra en annan himla oeffektiv.
Ett tag kändes det som att världen rasade över mig och jag ville faktiskt bara gå o sova i samma veva som "Lillfröken" somnade vid middagsvilan.
Slösade bort dyrbar tid vid datorn, inte ens på bloggen!

Men hejssvejs, när "Lillfröken" vaknat körde vi full rulle här!
Efter lite disco fick jag för mig att jag skulle möblera om sovrummet.
Totalvände upp o ner på rubbet.
Okej, sängen väger säkert ett ton, men jag flyttade den, alldeles själv.
Okej, det skrapade i parketten och jag vågade inte kolla om det blev märken.
 ( tänker inte nämna det för "The Man" )
Dessutom trillade någon pinne av undertill på sängen, men det kan väl inte vara något "bärande"?
Visserligen, det gör inget om sängen brakar i golvet. Då måste vi köpa ny säng ( JAAAAA) och då måste man ju köpa nya nattuksbord och ny byrå och kanske en ny spegel och ...Varför begriper inte " The Man" att det är ett M Å S T E?!
Hursomhelst, "Lillfröken" tyckte just sängförflyttningen såg kul ut antar jag för hon skrattade så hon kiknade. :)
Vet inte om det blev så mycket bättre, men förändring är kul!
Och jag skingrade de där trista tankarna gällande min förmiddag.
Kalas!

Förhopningsvis ger flytten av den två ton tunga sängen mig träningsvärk till i morgon. Det innebär i sin tur att jag är steget närmare " T H E  B O D Y " för brudtärnesuccén midsommar 2010 !

Nu ska jag gå och lägga mig i nymöblerade sovrummet, bläddra i IKEA-katalogen
och kika ut nya sängen jag vill ha!

Godnatt!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar