YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

21 september, 2009

Medelmåtta Måndag

. 21 september, 2009

Käre tid...Jag börjar en halvtimme tidigare än vanligt idag och ändå sitter jag redo att åka till jobbet. En halvtimme förvisso kvar tills jag ens behöver börja leta efter bilnycklarna.
Har egentligen inte tid att jobba idag. Har alldeles för mycket jag borde reda upp.
Men det får bli sen...
Sen, det är väl just det ordet som satt mig i den sits jag befinner mig i.
Gårdagen SÖNDAG var en av dom sämre under mitt liv tror jag. Höll mig undan bloggen medvetet för att försöka koppla bort bekymrena. Gick inget vidare ändå.

Att somna med bekymmer och samtidigt vara rädd för att försova sig, ingen bra kombination.
Idag är det en ny dag och jag ska försöka hålla mig mittimellan.
Visst det finns massor jag borde ta tag i, men idag ska jag mer försöka hålla huvudet ovanför vattenytan.

Partajet i lördags, det får mig fortfarande att le.
Jisses, jag var manisk och dansade hej vilt i ett par snodda tubsockar? ( av någon anledning tyckte jag att det var svårare att göa moonwalken barfota, och mina motståndare hade ju faktikst just tubsockar på sig.)
Vita tubsockar ja...
Som jag senare råkade spilla rödvin på. Oooops...
Jag vek i hop dom iallafall prydligt och lämnade dem tillbaka till sin ägare innan vi lämnade partajet.
Okej, nu flinar jag för mig själv.

Det kommer bli en bra dag i alla fall!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar