YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

04 september, 2009

Uppdatering

. 04 september, 2009

Jag var alldeles för trött i går kväll för att ens kunna tänka på bloggen. Hade jag ändå satt mig hade jag säkerligen däckat rätt ner i tangentbordet och skadat näsan, förmodar jag.
Men nu är jag tillbaka!

Har varit ledig i dag eftersom jag ska jobba i helgen.
Dagen har jag spenderat med "Lillfröken". Vi gjorde en myshörna på golvet och lekte med klossar, matade dockor, jagade katter och varandra. Försökte oss på ett par misslyckade vila-middag-försök, lekte lite till och så kl 13 somnade vi huller om buller i sovrummet. Vaknade inte förrän 17.00!

Väntat hela dagen på ett avgörande telefonsamtal. Hörde inget så jag ringde sent på eftermiddagen. Mer besked hoppas jag på under början på nästa vecka.
Fredagsmaten blev tacos. Det klarar jag till o med ordna till, utan hjälp.

Nu for "Lillfröken" och "The Man" till "Lillförken" farmor då hon precis kommit hem från semester i Italien.
Kvällen kommer fortsätta i lugnets tecken. Härligt!

Nu måste jag kika in på favoritbloggarna. Har en del att läsa i kapp!

Hej så länge!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar