YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

30 september, 2009

Tro på dig själv, så gör andra det också

. 30 september, 2009

I dag blev jag överöst med beröm.
Det var alldeles fantastiskt! Och jag insöp varje ord som sades och jag ska verkligen lagra dom orden väl och aldrig glömma dom! Jag som alltid annars tramsat bort komplimanger eller beröm eller hittat på ursäkter och gett äran åt någon annan. Inte mer!
Det gällde sidor och egenskaper som jag insett med mig själv och nu har andra insett
dom fantastiska sidorna också.
Det är verkligen sant det där; tro på dig själv, så gör andra det också.
Jag ville bara kasta mig om halsen på dem båda som sa alla dessa fina saker om mig, men nja...det hade kanske varit att ta i. En aning. Men jag vet att dom förstod hur stolt jag blev av deras ord till mig. :)
Jag känner verkligen L Y C K A för att jag nått dit i mitt liv. Att tro på mig själv. På riktigt. Äntligen.
Vad mer kan jag säg?

Tanken var att jag skulle söka en intern utbildning men i samråd med de klokare beslöt jag mig för att vänta till nästa år.
Jag vet att jag kan, att jag passar och att jag har massor att bidra med. Men jag ska se det här kommande året som ett perfekt tillfälle att lära mig acceptera ordet TÅLAMOD.
Nog rackarns är jag otålig och jag var ju så laddad nu!
Att stanna upp och koncentrera mig på det jag har omkring mig innan jag rusar vidare.
Steg för steg ska jag ta mig mot målet. Vilket jag hoppas nå hösten 2010 istället.
Så heja mig i cirkus 365 dagar till!:)




0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar