YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

28 september, 2009

Hoho, vart tar kvällarna vägen???

. 28 september, 2009

Begriper inte vart kvällarna tar vägen? Tyckte precis jag kom hem från jobbet och nu är klockan 19.45. (slutade 17)
Har ju bara hunnit äta, läsa bok, pynta dockvagn och prata i telefon.
Javisst ja, ett misslyckat nattningsförsök har jag också hunnit med.

Fick värmande rader från kära Julia, allas våran "JUAT" idag. Det betyder otroligt mycket.
Hon är en person jag ser upp till och som jag har stor respekt för.
Ska skriva ner hennes ord till mig i min kalender.

Dagens skratt bjöd förstås Hannah på. Jag vet inte i vilken ordning det var, om jag drog ett skämt som hon spann vidare på som jag skrattade åt och spann vidare på som hon skrattade åt som jag spann vidare på...eller om det var tvärtom.
Hannah är min skrattkvart om dagen kan man säg.

(Fotbollsträning i tv-rummet hör jag)

Har dåligt samvete för syskonbarnen.
"LillemanW" är van vid att jag är där ofta ofta, men sedan jag började jobba och han började på dagis igen så går vi om varandra. Vi ska ta igen det, "Lilleman W". Jag lovar.
Och så lilla "Rutis"...Dig träffar jag allt för sällan.
Du vet jag hinner inte köra till Klippan och hem igen efter jobbet och samtidigt hinna leka med dig och ändå komma hem och i säng i tid.
Men nästa vecka kommer jag och firar din ettårsdag och då sover vi över hos dig och mamma och pappa. Då ska vi ta igen förlorad tid, "Rutis".

Imorgon blir en mellan-dag. Då det står lite still, men på onsdag, då...Då bör det nog komma lite mer besked.

Svejs!



0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar