YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

13 september, 2009

Galnaste kvällen i mtt liv!

. 13 september, 2009

Gårdagen gick fullständigt åt nöjen!
Okej, men en o annan parantes.
Alla vi syskon gick en sväng på "Älmhultsdagarna".
Däremot var inte "Lillfröken" på kalashumör och rymde hej vilt. Buskar, grushögar, gräsmattor- ja hon sprang i stort sett överallt och totalvägrade vagnen. Och ja...ni vet ju hur det är när man inte får göra som man vill!
Hej o hå! "Lillfröken" stod för musiken kan man ju säg.
"The Man" & "Lillfröken" åkte hem och hon fick ta sin behövliga vila medan jag & "Anjeska" drog i väg för att leta upp partystassen!
Provrum kan förvandla mig till monster och så även i går. Men det slutade med massa skratt.
 Vad annars när man är med "Anjeska".
Väl hemma stannade klockan visst och jag & "Anjeska" klättrade nästan på väggarna. Vill ju bara att kvällen skulle komma!
Efter alldeles för lååååååååååång tid blev klockan i alla fall 19.30 och vi var redo för att dra på en nätt liten fest hos " Lillebror" & "Biborka".
Hahahaha! Som jag nämnt tidigare- när syskonen T släpps lösa tillsammans så är det galna upptåg!
Vi hade så himla kul!
På vägen till "Wärksta´n" råkade vi på en sån dära tjur ni vet. Alltså en sån där elektrisk sak heller vad man säger. Haha! Vilken beskrivning.
"Anjeska" blev eld och lågor!!!
Kära " Glady"s har förevigat det där och film finns på hennes blogg.
(Och där finns även lite andra bilder. Hahaha!)
Jag skulle slå klart också prova, men det var supersvårt så jag blev sur och gav upp efter att ha klättrat upp o kastats av direkt.
Nä, då är jag nog bättre på att dansa. Hoppas ja?
"Gladys" och jag dansade tills vi fick tokfnatt! Haha! Jag skrattar bara jag tänker på det!
På stora scenen var det Idol-Sam som uppträdde. Vem skulle stå längst fram? Jo jag förstås.
Och vem trodde att man kände Idol-Sam bara för att han råkade le mot mig? Jo jag!
Ja jisses!
Jag kan knappt berätta mer. Det var galet! Haha!
Men vi pratade i alla fall och han var jättetrevlig.
Jag är evigt tacksam att jag inte fick för mig att jag skulle provsjunga för han eller nåt sånt.
Gu´ vilken kul kväll!!!
Dagen efter har ju varit så där kan jag tillägga. Men det var definitivt värt det!!!
Haha!
Tusen tack alla underbara ni som gjorde min kväll så otroligt bra!
Jag behövde det verkligen!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar