YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

22 september, 2009

Jag är som bäst när jag är mig själv

. 22 september, 2009

Äntligen!
Nu kan jag sätta mig vid datorn med kalasgott samvete!
Lekt, badat, finrenoverat, tvättat och städat! *mallig*
"The Man" fyller år i morgon. Blir väl inte något jättejippo, men kan vara en fördel om ev gäster kan ta sig in i hallen utan att behöva ta hjälp av stege.

Var en superstressig morgon. Sådana morgnar kan ju som känt sätta sin prägel på resten av dagen, men förutom en grym trötthet blev dagen bra.
Tomt utan Hannah på jobbet men tiden rusade ändå.

Trotsade min feghet och mitt kontrollbehov och gjorde det jag funderat på länge nu.
Eller ja...ett steg närmare i alla fall. Om jag tar steg 2 får vi se.
Bara att jag tog det här faktiskt pyttelilla beslutet betydde otroligt mycket för mig själv. Att jag vågade.

Jag är som bäst när jag är mig själv, har jag visst sagt någon gång.
Så länge jag gör vad som känns rätt och bäst för mig så ska jag gå med huvudet högt.
Och vågar jag utmana mig själv- ännu bättre!
Det kanske inte räcker hela vägen i det här fallet, men då vet jag i alla fall och får finna andra mål.
Heja mig!

1 från Dej till Mej:

Trasdockan sa...

Åh gumman lilla, jag blir så nyfiken på vad du har för dig, men vad det än är så hejar jag på dig! Skynda långsamt!

Kram bästa Du ♥

Skicka en kommentar