YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

02 september, 2009

Rakt, rakare, rakast. Och plattast!

. 02 september, 2009

Jag trodde att min återgång till arbetet skulle göra så att jag hade massor att skriva om i min blogg?! Men nä...jag kan faktikst inte komma på nåt just nu.
Okej, jag kanske borde ge det ett par dagar till?
I dag är jag piggare och inte lika nervös som i går så i dag bör jobbet flyta på bättre.
I dag kanske jag kan avancera och våga mig på att peta lite på datorn kanske?
Det knepiga med jobbet är att komma i håg alla lösenord och användarnamn till alla program man använder. Du förstår...det blir en rejäl utmaning för mig eftersom jag knappt minns mitt eget personnummer. På riktigt!

Dagen till ära, min andra jobbdag, drog jag fram platt-tången.
Alltså mitt hår är spiiiikrakt av sig självt, men ja va fasen, alla andra plattar ju håret så då måste jag ju också.
Eh...nä, det måste jag verkligen INTE, insåg jag när jag såg min spegelbild....Såg ut som en hund. Du vet den där med öron så långa så dom hänger ut med sidorna av ansiktet.
Okej, eftersom jag gjorde mig besväret och skållade både öra och panna med platt-tången så ska jag ha håret platt i dag ändå, eller okej extra platt då.


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar