YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

03 september, 2009

Jag kan inte sova!

. 03 september, 2009

Jag somnade vid 23, som en stock. Ställde klockan på 7 så jag hinner med lite i morgon innan "Lillfröken" vaknar.
Men så vaknade jag för en stund sedan...och jag kan inte somna om.
Så fort jag vaknade till började jag tänka på bekymmer....
Jag försökte verkligen stänga av, vissa nätter och kvällar är jag riktigt duktig på det, men inte i natt.
Gick upp och drack saft och stod och funderade vidare i köket.
Tänkte att kanske om jag skriver ner tankarna i bloggen, så kanske jag kan somna sen?
Vi provar...

*Tandläkaren! Tid den 8/9. Jag får hjärtklappning bara ja tänker på det. Jag ska flytta fram tiden, en månad. Okej, det är kanske att skjuta skräcken framför sig, men jag ska ringa och prata med dom. Tack o lov för tandläkaren jag har. Dom tar verkligen min tandläkarskräck på allvar. Min tandläkarskräck har blivit bättre och bättre sen jag började gå hos dom. Aldrig mera folktandvården. Inte för "Lillfrökens" del heller!
Men trots så himla bra bemötande och att tandläkarskräcken näst intill var botad, har den nu kommit tillbaka...och på något sätt känns den värre än någonsin. Jag får massa FYSIKA ångestsymptom bara nu, när jag skriver om det. Hjärtklappning, tunga andetag, panik-känslor...Det är så påtagligt så jag kan nästan börja gråta nu!
 Men gråta har jag inte tid med, mitt i natten.
Jag ska ringa och prata med dom på fredag i alla fall.
Ska inte tänka på tandläkare mer förrän på fredag...från o med nu!
* Av himla många anledningar kan jag inte gå in på detaljer, men en himla stor trist orättvis grej inträffade i början på sommaren och nu är processen i full gång. Jag vet att jag gör rätt, men jag känner mig ändå så himla vilsen och liiiivrädd! Men  jo, jag vet att jag gör rätt och att jag HAR rätt! Jag har påbackning och hjälp, men ändå...Jag är rädd för att hur det här kommer sluta? Men jag har lovat att inte ge mig förrän jag är nöjd!
Jag vill inte avslöja mer än att nej, det handlar ABSOLUT INTE alls om mig & "The Man".
Jag måste lita på att det kommer gå rätt till. Utgå från att jag får full påbackning...och ja...att jag blir nöjd.
* Sen var det en del om ...eh.. ju ...lite om typ, eh..typ, vad heter det...ja, typ det!

Så där. Nu så. Kanske kan jag somna nu då?

God natt bloggen!

1 från Dej till Mej:

Susanne sa...

Vilken kul blogg du har, kika gärna in hos mig!

http://snyggastdesign.blogg.se/

♥ Susanne

Skicka en kommentar