YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

27 september, 2009

Idag är det dags!

. 27 september, 2009

Sista dagen idag...okej, jag hoppas på dispans, en dag eller två med lite tur, men målet är ändå att få måste-måstet klart i dag.
Jag har varit livrädd och undvikit det så in i...men i dag när jag väl satte mig och gav det ett försök så kändes det ganska naturligt och gick förvånansvärt lätt.
Att göra denna typen av måste-måsten är inte lätt med "Lillfröken" som inte anser att jag ska ge mig på andra utmaningar än henne.
Blev först en kamp mellan oss båda om tangentbordet. Försökte därefter mig på att köra gamla varianten med penna och papper. Men jag förlorade där också.
I sista minut, precis när hon laddade för krokodiltårarna, kom "The Man" och lockade med vällingflaska.
Snopet släppte hon allt och gick med han in för middagsvila.
Jag som hade gjort mig beredd för att fly hem till mamma för att någon gång bli färdig med det här.

Jag har oerhört lätt för att skriva i vanliga fall. Det bara kommer, helt naturligt. Men nu, när det är seriöst och jag ska ta vara på en chans, då är det desto knepigare...

Önska mig lycka till!


0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar