YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

15 september, 2009

Käraste systeryster

. 15 september, 2009

& hennes Jon har bokat kyrka nu. På något sätt känns bröllopet ännu mera verkligt. Hon var så glad när hon ringde och berättade att de fått kyrkan de ville ha.
Kom in på lite allmänt bröllopsplanerande och hon berättade vilka som skulle ansvara för vad, värdpar, värdinnor och så vidare.
Frågade henne vilka mer än jag som skulle vara brudtärnor. Har bara tagit för givet att det var jag och minst två av hennes vänner.
Hennes svar var så rörande:
"Det är bara du som ska vara tärna. Du är den viktigaste."
Frågade om jag skulle ansvara för något eller ha någon uppgift.
"Det kommer vara din uppgift, att vara min tärna. Du ska bara vara. "

Så kärt så jag blev alldeles rörd!

Och att jag blir ensam brudtärna gör ju att det nästan känns som att det är jag själv som ska gifta mig. Okej, nästan i alla fall. Jag får åtminstone stå där framme och kolla åt samma håll som brudparet. Typ.

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar