YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

05 september, 2009

HOHO hjärnkontoret?!

. 05 september, 2009

Märkligt det där...
Trodde jag skulle överrösas av bloggmaterial när jag började jobba igen. Icke?!
Kanske har jag blivit för seriös? Näääää...förmodligen inte! Antar att det handlar om tid och energi.

Min jobbhelg denna helgen. Timmarna gick superfort!

När man jobbar helgen behöver man inte göra någon nytta på hemmaplan, tycker jag.
Så eftermiddagen blev lugn. Jag och "Biborka" var borta hos mamma en runda efter att jag och familjen och hälsat på C och barnen.

"The Man" kollar på fotboll ( kan fortfarande inte begripa tjusningen) och "Lillfröken" sover.
Jag hade sett fram emot den här stunden när jag skulle få sätta mig och umgås med bloggen, men så har jag absolut ingenting att skriva???!!!

HOHO hjärnkontoret?!
Jäklar, jag tror det är den där prestationsångesten som spökar....Rackarns!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar