YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 september, 2009

Måste fixa måste-måstet...snart. Senast i kväll.

. 26 september, 2009

La mig redan 21.30 i går och fick sova ända till 09.00 innan jag hörde "Lillfröken" ropa "Ma" och "Pa".
En fantastisk känsla att få känna sig riktigt pigg och utvilad!
Det gav resultat- har städat precis hela huset, utan att fuska genom att stänga dörren till något av rummen.
Okej, det finns en baktanke med städningen...; genom att städa kan jag ärligt säg till mig själv att jag inte hinner med måste-måstet precis just nu. Utan jag måste helt enkelt skjuta upp det till senare.

I eftermiddag kommer "Anjeska" och co och även "Lillebror" med familj på lite försenat kalasfirande.
Det är ju en god ide´...att ordna flera olika kalas under flera olika dagar. Då förlänger man ju sin födelsedag?! Ett tips jag ska ta fast på.

Nä, nu börjar måste-måstet göra sig påmint...Måste kvickt komma på något praktiskt att göra så jag kan fortsätta skjuta på måste-måstet lite till med rent samvete...
Eh...Ja! Jag ska ta och springa en snabbrunda förbi lite fönster och speglar och torka bort alla små handavtryck innan "Lillfröken" vaknar. Dom kommer blänka efter putsandet en timme till ungefär.

Hej så länge!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar