YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

10 september, 2009

Skrattfnatt!

. 10 september, 2009

Käre tid vilken dag! På ett bra sätt!
Jag minns inte när jag skrattade så senast! Hannah är galen!
Jag kan inte skriva om det utan att jag börjar skratta högt.
Det tacksammaste med Hannah är att hon skrattar åt mina skämt. Sådana vänner ska man vara rädd om! :)
Det roliga med Hannah tog inte slut för att vi sa hejdå på jobbet, nix...
Jag råkar kika på Hannahs bilder på facebook och finner en bild av henne
som jag skrattade hysteriskt åt.
Dessutom skriver hon så fint i bildtexten att hon inte skäms över den bilden utan faktiskt är stolt.
Därför tänkte jag idag köra lite internet- vett och etikett.
Publicera aldrig bilder på internet om du inte vill att dom ska spridas....
Jag tog tillfället i akt att spara just den bilden på Hannah på min dator. Den kommer göra sig kalas som bakgrundsbild under mina dåliga dagar. Jag kommer helt enkelt inte ha några dåliga dagar med
den bilden på datorn.
Samtidigt vill jag ta tillfället i akt att presentera min kära kollega : Hannah.

Tadaaaaaa

1 från Dej till Mej:

Hannah sa...

JAG ÄLSKAR DET!!!

Skicka en kommentar