YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

26 september, 2009

Kalas 2

. 26 september, 2009

ägde rum här under eftermiddagen.

"Anjeska" hade tagit fel på tiden till klassfesten så hon kunde dessvärre inte komma. Men här var fullt hus ändå: Jon, "Rutis", "Lillebror", "Lilleman W", "Biborka", mamma/mormor, jag, "The Man", "Lillfröken" och så söta "L"- "The Man´s" kusinbarn.

Tårta tills vi storkande och massor av lek och stoj.

Söta "L" stannade en bra stund efter att de andra åkt. Vi bestämde att hon ska sova över nån kväll. Hyra film, tända ljus och äta massor med godis. Och dessutom ska vi ta med "L" och hennes lillebror "J" till Leos lekland.
Vi har pratat så länge om att åka dit med "Lillfröken" men det har aldrig blivit av. Men nu så...och då tar vi även med oss "L" & "J".
Förhoppningsvis får vi även sällskap av "Lillebror" med familj också.

För övrigt gav sig "The Man" sig själv en moppe i present.
Jag sa att jag tyckte vi behövde en bil till, men aha...det blev en moppe.
Så länge jag själv inte måste köra den så ska jag inte klaga.
Höll på att skratta mig sönder och samman bara jag provade hjälmen. Kinderna hamnade framme vid näsan OCH uppe vid ögonen.
Tänkte ge mig på att köra den, men har någon fobi för mopeder så jag vågade inte...
Om den dagen kommer då jag vågar provköra den, då lovar jag att dokumentera det och visa er på bloggen.
Avslutar dagens bloggande med bilder på raraste raraste barnen.

"Lillfröken" & "Lilleman W"


"Lillfröken" & "Rutis"


Från början fanns de där leksakerna i den där lådan...:)















0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar