YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

12 september, 2009

Lördag som i KALAJJJJJSTAJM!

. 12 september, 2009

Kom på en massa att skriva om! Men det är sånt jag vill skriva när jag verkligen har tid och ro att sitta ner och tänka efter.
Och det har jag inte precis nu.
Kanske imorgon då?
Dagen idag är fullbokad.
Ska in och hämta pyret "Lillfröken" och fixa frukost till henne. Väcka " The Man" som tog sin sovmorgon idag, min tur i morgon.

När vi är klara med morgonbestyren sticker vi till Älmhultsdagarna en sväng. "Lillfröken" ska åka karusell och kanske träffa "Liam"- min käre kompis" Tobbe"s pojk. Dom är lika gamla och vi hoppas redan att dom två små ska finna varandra. :)
"Anjeska" kommer jag nog möta upp där ute i folkvimlet också.

Sen far vi hem lagom till "Lillfrökens" middagstupplur och jag ska ladda inför kvällen!
Kommer bli sååå kul!

Nä, måste gå!

Svejs!

2 från Dej till Mej:

NoOne sa...

Låter ju mysigt ♥...Ha en gooer Lörda'!

Trasdockan sa...

Å hej sötaste yttik ♥ ja det var jätteskoj att träffa er...du är sååå undert sööööt kvinna, så jag blev alldeles glad i hel akroppen, du gav mig nog en kick å sen för att du är så go å underbar...tur jag har dig snuttis. jag kommer med frågor sen, du vet vad ;) Hoppas nu kvällen blir så underbar som ni önskar. Tusen kramar till dig ♥-at

Skicka en kommentar