YtTiK tHe WiIiIiIiLd Cat

08 september, 2009

Kvällspass-dags

. 08 september, 2009

Idag och i morgon är det kvällspassen som gäller på jobbet. Borde passat på att sova lite längre, men far upp som en dåre även när jag egentligen inte behöver. Jag har inte tid med sovmorgon. Eller ro snarare kanske.
3 dagar till, sen är jag ledig! Fredagen kommer vara en latmask-dag! Okej, förutom att jag måste ut och se om jag kan finna lite nya kläder! Och det ska ju gudarna veta...att det kan ta på psyket!
Jag kan bli tokarg på 10 sekunder i ett provrum. Faktiskt tror jag att jag blir arg redan när jag ser ett provrum?

Vet inte om det hinner bli mer bloggskrivande i dag.
Jobbar till 20, kel och lek med "Lillfröken" som säkerligen är vaken när jag kommer hem, nattning på ca 45 minuter om hon kör samma visa som de senaste 2 dagarna...
Mat, dusch, säng.
Har drabbats av tröttheten som äter upp mig på kvällarna. Somnar nästan ståendes. Okej, jag har aldrig provat, men jag tror faktiskt att jag hade lyckats, om jag bara provat.
Jag som alltid varit pigg och vaken till sentsentsent.

Dagens jag begriper inte...:
hur det kan komma sig att jag drabbas av personers okunskap om o om igen?
JAG vet ju vad det rätta svaret är!

0 från Dej till Mej:

Skicka en kommentar